Pages

Wednesday, November 18, 2009

Urutan Erotis Pembangkit Ghairah

Urutan Erotis Pembangkit Ghairah

"Hasrat seks memang tak selamanya membara, adakalanya diri langsung tiada mood untuk melakukanya biarpun pasangan cuba menggoda. Bila tiada rasa, pelukan mahupun ciuman dari pasangan yang biasanya berjaya membangkitkan ghairah tak mampu membuatkan hasrat menyala"

Memaksa untuk melakukan seks pastinya tidak mendatangkan kenikmatan, jika menolak pasti ianya mengecewakan pasangan anda..Jika sedemikian situasi anda..apakata, anda cuba cara urutan erotis berdua dengan pasangan anda(suami-isteri) bagi pasangan yang belum berumah tangga di larang mempraktik urutan ini. Saya jamin mood untk melakukan seks akan segera membara..bagaimana caranya?? Ok, di bawah ini akan diberikan beberapa panduan .

Pertama sekali apa yang penting sebelum melakukan urutan erotis ini adalah ( Suasana Yang Selesa):-

1. Carilah temat yang tenang, contohnya di kamar tidur atau ruang keluarga (ketika tiada orang lain di rumah)

2. Buat suasana nyaman,(pasang Aircond) pasangkan lampu yang malap, harumkan ruang dengan haruman aromaterapy yang mendamaikan(Lavender) dan sediakan tilam yang empuk yang selesa untuk sesi mengurut.

3. putarkan irama muzik yang menyenangkan antaranya lagu-lagu cinta semasa mula-mula anda bercinta dahulu.

4. Sediakan waktu yang cukup panjang .

Nah!..sekarang bila anda dan pasangan dah bersedia..sila ikuti secara praktikal panduan asas urutan ini...:-

1. Hangatkan tangan anda ddengan menggosokkan satu sama lain. lumurkan tangan dengan minyak agar telapak tangan menjadi hangat.

2. Untuk pengentahuan anda, hindari dari menggunakan minyak yang sejuk, ianya akan menyebabkan otot akan berkontraksi.

3. Mulakan sesi urutan dengan bahagian belakang tubuh,bermula dari bahu dengan teknik lingkaran kecil. Minta pasangan anda menarik nafas dalam-dalam dan memfokuskan minda kepada urutan tersebut.

4. Picitkan perlahan-lahan di bahagian bahu pasangan bagi melegakan otot-otot yang tegang. Ulangi urutan jika pasangan selesa denga urutan ini.

5. Dari bahu , lurutkan hingga ke pinggang,urutkan secara terbalik pula iaitu dari pingang ke bahu ...lakukan beberapa kali.

Akhir sekali kita kebahagian urutan intim pula...selepas kita mengurut di bahagian pinggang pasangan, lanjutkan pula ke bahagian punggung. Urutan ini di mulakan dengan menekan bahagian paling atas menuju kearah bawah..ulangi beberapa kali. Dari punggung pasangan anda tadi bawa telapak tangan anda ke bahagian telapak kaki pasangan..hemm..disinilah terletaknya segala urat saraf..tekan dengan lembut telapak kaki pasangan anda, teruskan kebahagian betis dan paha pasangan.

Apa yang penting anda perlu pandai memain peranan ketika ini .Di bahagian paha dan betisnya inilah terletaknya bahagian sensitif..urut dengan urutan lembut beberapa kali sebelum bersedia meneruskan di bahagian intim yang mungkin dah bersedia ketika ini...selamat mencuba..:)

Tips Penting

1. Pastikan anda mengalas dengan tilam tebal dan kain bagi menyerap minyak.
2. Selama sesi urutan , berceritalah dengan pasangan tentang impian/ fantasi masing-masing.
3. Mulakan dengan mandi air panas dahulu, bagi meregang otot.
4. Elakkan mengurut di bahagian bawah perut pasanga, kerana ianya akan menimbulkan rasa kurang selesa.



Adakah anda sudah membacanya? untuk mempraktik teknik urutan ini dengan lebih berkesan, sila DOWNLOAD ebook teknik urutan erotis disini.( Perhatian!! Hanya untuk pasangan yang dah berumah tangga sahaja)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...