Pages

Saturday, August 01, 2009

Jalan-Jalan Ke Pesta Floria 2009 Putrajaya


Petang tadi , aku dan zaujah serta anak -anak ...pergi jalan-jalan ke Pesta Floria 2009 di Putrajaya...Fuhh...dahsyat..ramai sungguh manusia...maklumlah hari ni adalah hari perasmian pesta Floria untuk tahun 2009 ni...

Memang puas hati aku pergi kesana...macam-macam ada kat sana...selain berbagai jenis bunga dapat di lihat serta dapat aku snap photonya...sampaikan kakak dan adik begitu teruja..dengan berbagai-bagai jenis bunga.. terdapat juga gerai buah-buahan, gerai makanan,Belon panas...fuhhh...tak sempat kami naik..coz dah nak magrib..









Insyallah..lain kali aku datang lagi...kali ni nak round semua khemah-khemah serta gerai...yang ada kat sana...coz petang ni kebanyakkan tempat tak sempat aku singgah...





Balik dari pesta Floria tu aku singgah Alamanda coz nak ambik adik ipar aku..dia baru balik keje..nyambil2 beli pempers yang ada offer hari ni..murah tau..! hihi...





Oklah kat sini aku sempat uploadkan beberapa keping gambar untuk tatapan kekawan semasa aku kat Pesta tersebut....







0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...